Andrzejki DM Źródło

Tak Duszpasterstwo bawiło się na zabawie andrzejkowej. Nie było wróżb ani lania wosku, ale była dobra zabawa, wypasione stroje i karaoke:)

Wakacyjny wyjazd Duszpasterstwa Młodzieży "Źródło"

W dniach 1 - 8 sierpnia, jako Duszpasterstwo Młodzieży "Źródło" wraz ze swoim opiekunem ks. Marcinem braliśmy udział we wczaso-rekolekcjach, które odbyły się w Domu Ojców Werbistów w Zakopanem. Po drodze odwiedziliśmy Wadowice, a tuż przed odjazdem pomodliliśmy się w Sanktuarium Matki Boskiej Fatimskiej na zakopiańskich Krzeptówkach. Czas ten obfitował w górskie wędrówki, zabawy integracyjne, a także rozwój duchowy. Dzień zaczynaliśmy wczesnym rankiem śniadaniem, a po nim wyruszaliśmy na szlak. Odwiedziliśmy m.in. Morskie Oko, Halę Gąsienicową, Dolinę Kościeliska oraz Chochołowską, Sarnią Skałę.  Po powrocie z tras, wspólnie przygotowywaliśmy posiłki, aby tuż po nich uczestniczyć w Eucharystii. Wieczorami organizowaliśmy Czuwania przed Najświętszym Sakramentem, a "płomienne" kazania i nauki rekolekcyjne ks. Marcina dotykały naszych młodych serc.

„W imię Syna” - Lednica 2014

7 czerwca 2014 roku gostyńska młodzież zawitała na XVIII Spotkaniu Młodych w Lednicy. Organizatorami tego wyjazdu byli ks. Marcin Lewandowski, pełniący służbę Bogu we Farze oraz ks. Paweł Bogdanowicz z klasztoru na Świętej Górze. Na Polach Lednickich zagościło około 70 tysięcy wiernych. Młodzi z całej Polski przybyli, aby modlić się, śpiewać, tańczyć oraz czuwać.